Будь-який продавець скаже вам, що він приймає кілька точок входу, щоб зробити продаж. Залежно від галузі та типу продукту або послуги, це може зайняти від 7 до 20 штрихів, перш ніж пройде покупка.
Уявіть, якщо кожна з цих точок входу буде телефонним дзвінком; цикл продажів буде тривати вічно. Додавання електронної пошти як точки входу може суттєво зменшити цикл продажу. Нижче наведено 6 найкращих способів додавання електронної пошти як додаткового пункту, як частину загальної стратегії маркетингу та продажів.
Порада №1 – Ваш колл-центр повинен стратегічно звязувати вихідні дзвінки з електронною поштою.
Одним з найважливіших понять при надсиланні електронної пошти в рамках кампанії вхідних та вихідних викликів- центрів є думка про перспективу. Тому переконайтеся, що подальші електронні листи надають вашим потенційним клієнтам або споживачам логіку. Є багато видів електронних листів, які можна надсилати, включаючи інформаційні, підтвердження та подальші електронні листи. Переконайтеся, що в правильному пункті скрипту ви надсилаєте потрібний тип електронної пошти потенційному або клієнту.
Наприклад: при першому або другому дзвінку розмова може призвести до того, що агент надсилатиме електронний лист з деякою додатковою інформацією про продукт або URL-адресу для подальшого дослідження. У разі подальшого дзвінка, у якому агент не може зв’язатися з цією особою, можна надіслати інший електронний лист із посиланням першого електронного листа, пояснюючи, що ви намагалися зателефонувати, і хотіли переконатися, що додаткових питань немає. Після завершення продажу агент може відправити електронне повідомлення, подякуючи новому клієнту за свій час, і сподіваюся, що вони користуються продуктом / послугою.
Не надсилайте електронного листа, щоб просто надіслати електронний лист. Електронна пошта повинна посилити розмову, яка була тільки завершена по телефону, або щоб допомогти перейти на лід через цикл продажу. Ви можете виявити, що в режимі роботи електронна пошта не буде корисною.
Не забудьте запланувати, як обробляти відповіді на електронні листи. Ви хочете, щоб агенти мали справу з цими електронними листами, чи повинні вони повернутися до центральної поштової скриньки, на яку можуть відповісти кілька людей?
Зосередження уваги на тому, як електронна пошта впишеться в поточний робочий процес, допоможе відповісти на ці запитання.
Порада №2 – Ваш колл-центр повинен використовувати автоматизацію для надсилання електронних листів
Відправлення електронних листів може бути дуже громіздким та трудомістким, якщо агенти, які здійснюють обробку, роблять це поодиноко та великою множиною типів. У багатьох випадках агент може зробити ще 2-3 телефонних дзвінка за той час, коли потрібно створити одну електронну пошту та відправити її. Тому життєво важливим є автоматизація процесу відправки електронної пошти як подальшої роботи над вихідними викликами. Скорочуючи час, витрачений агентом на електронні листи, Ви робите рішення використання електронної пошти набагато простішим.
Автоматизацію можна досягти багатьма способами. Dialer або CRM може мати логіку, побудовану в тому, що на певні дії чи зміни до запису, електронна пошта відправляється. Програмне забезпечення сторонніх розробників також може використовуватися для автоматизації надсилання електронних листів за допомогою інтеграції з Dialer / CRM (API). Будь-який спосіб автоматизаці процесу означає, що більше вихідних дзвінків можна зробити, що означає більше продажів.
Порада №3 – Ваш колл-центр повинен забезпечити узгодженість при надсиланні електронних листів
Оскільки агентам важливо користуватися одним і тим же сценарієм під час телефонного дзвінка з вхідного та вихідного телефонного маркетингу, відправлені електронні листи також повинні бути подібними. Використовуючи який-небудь тип програми, що автоматично надсилає електронну пошту, ви будете впевнені, що в повідомленнях буде вписуватися неправильно написані слова, що повідомлення електронної пошти відформатовано і виглядає професійно, немає помилкової інформації про продукт і що надсилається потрібній людині. Помилка в електронному листі, це може бути причиною відмови від продажу.
Порада # 4 – ваш колл-центр повинен використовувати персоналізацію в повідомленнях електронної пошти
Я намагався пояснити моєму 23-річному колезі Дмитру фільм «You’ve Got Mail» як декілька років тому всі були дуже захоплені, коли вони отримували електронну пошту після входу в Інтернет. Зараз кожен отримує забагато електронних листів. Більшість з них розглядаються як спам і видаляються негайно.
Один із способів уникнути цього – персоналізація. Зробіть електронною поштою унікальною, щоб вона не виглядала як робот, який його надіслав. Це можна зробити, використовуючи ім’я потенційного клієнта в рядку теми або привітання, або переконайтеся, що агенти використовують своє ім’я в блоці підписів. Електронний лист також можна персоналізувати, додавши примітку про телефонний дзвінок, агентом центру обробки викликів був лише один із потенційним клієнтом.
Чим більше електронна пошта виглядає з індивідуально, тим краще. Тепер замість того, щоб бути видаленими, лист буде прочитаним, сподіваюсь, буде виконана відповідна дія, що призведе до збільшення продажів.
Порада №5 – ваш колл-центр повинен забезпечити доставку електронних листів, що надсилаються
Немає сенсу додавати електронну пошту до арсеналу програми call center, якщо це повідомлення не надходить. Хоча це може здатися очевидним, ви хочете переконатися, що ваш електронний лист потрапляє в папку “Вхідні”, а не в папку “Спам”. Існує кілька способів боротьби з цим.
По-перше, якщо ви надсилаєте електронні листи від свого імені (тобто ви маєте власний домен), переконайтеся, що ваша електронна репутація висока. Є декілька ресурсів, які допоможуть вам побачити, наскільки здоровим ваш домен для надсилання електронної пошти. Якщо ви надсилаєте електронну пошту від імені клієнта, переконайтеся, що у вас є відповідний запис SPF і, можливо, налаштовано DKIM, так що електронна пошта може бути доставлена належним чином.
По-друге, переконайтеся, що ви дотримуєтеся найкращих практик з точки зору теми. Уникайте таких слів, як “Вільне” та використання символів. Багато спам-фільтрів позначатимуть їх як спам.
По-третє, не використовуйте зображення, якщо це не потрібно. Особливо це стосується продажу B2B, тому що багато підприємств мають політику компанії, щоб автоматично блокувати зображення або, що ще гірше, весь електронний лист. Деякі постачальники послуг електронної пошти також можуть блокувати зображення, якщо вони завеликі.
Нарешті, існують компанії, які можуть аналізувати вашу електронну пошту та повідомити вам про проблеми спаму, які можуть виникнути. Залежно від того, як електронна пошта відтворюватиметься у вашій загальній програмі, ви можете інвестувати в одну з цих підписок.
Порада №6 – не забудьте про маленькі речі
Під час налаштування кампанії електронної пошти, як частини програми Call Center, легко забути деякі з менших деталей, які все ще важливі. По-перше, не забувайте про попередній заголовок. Це текст, який з’являється під рядком теми у багатьох поштових клієнтах, таких як Outlook. Цей рядок тексту може підтримувати рядок теми та допомогти наблизити одержувача повідомлення електронної пошти до відкриття електронної пошти замість того, щоб просто видалити його або, ще гірше, позначити електронну пошту як спам. Включення такої фрази, як «Тут інформація, яку ви запитували …» або «За нашу телефонну розмову …», може допомогти нагадати одержувачу, чому вони отримують електронний лист.
По-друге, не забувайте про силу назви та адреси електронної пошти, які використовуються в полі From Email. Тримайтеся подалі від електронних адрес, таких як noreply @. Це буде відчувати себе безособово і більше схоже на спам. Якщо ви можете використовувати ім’я та адресу агента, який надіслав електронний лист, чудово. Просто не забувайте про найкращу практику №1 і переконайтеся, що це працює у вашому робочому потоці. Для багатьох телемаркетингових компаній це не практично. Замість цього використовуйте ім’я, яке буде легко впізнати адресатом електронної пошти. Ви навіть можете додати те, що від імені та електронної адреси в скрипті, щоб людина знала, чого очікувати. Якщо для департаменту є відправлення електронного листа, використовуйте його як назву, наприклад, [назва компанії] Служба підтримки клієнтів.
Нарешті, переконайтеся, що у вас є процес перевірки якості. Може бути, це означає, що агенти надсилають електронне повідомлення для тестування наглядачеві або особи, що забезпечують якість, або, можливо, це означає, що особа, що здійснює нагляд або особу QA, автоматично копіює кожен електронний лист, якщо це автоматизований процес. Так чи інакше, слід враховувати час, щоб переконатись, що електронні листи відправляються належним чином, так само, як дзвінки підлягають моніторингу, щоб переконатися, що сценарії та інші процедури виконуються.
Заключні думки
Під час додавання електронної пошти до програми контакт центру, ви можете думати, що це складне завдання, але це того варто. Маючи здатність надсилати повідомлення електронної пошти ви отримуєете ще один інструмент для вашого контакт-центру!