ВХІДНІ ВИКЛИКИ
- висока якість послуг за рахунок гнучкої системи маршрутизації;
- моніторинг рівня сервісу, а також отримання статистичних звітів і аналітики;
- підвищення швидкості обробки викликів;
- підвищення лояльності клієнтів за рахунок професійної роботи операторів.
Call-центр Берд Сервіс Компані оснащений самим просунутим обладнанням – професійної технічної платформою, за допомогою якої можна безпомилково здійснювати маршрутизацію, передбачати складності в обслуговуванні і збирати дані для статистики.
Особливості послуг з прийому вхідних дзвінків
Call-центр Берд Сервіс Компані оснащений самим просунутим обладнанням – професійної технічної платформою, за допомогою якої можна безпомилково здійснювати маршрутизацію, передбачати складності в обслуговуванні і збирати дані для статистики.
Гаряча лінія
Це ефективний інструмент для одночасного прийому і обробки максимального числа телефонних дзвінків - оператори готові обслужити до 50 000 звернень щодоби. Жоден дзвінок в вашу компанію не залишиться без відповіді. Всі запити будуть оброблені і зареєстровані, що корисно для реалізації комерційних цілей і підвищення лояльності клієнтів.
Віртуальний офіс
Надана колл-центром послуга дозволить організувати офіс без прив'язки до місця реєстрації компанії. Ви отримуєте той же функціонал підрозділи, як при роботі операторів call-центру в традиційному форматі, і не витрачаєте гроші на оренду приміщення, придбання обладнання, інші накладні витрати.
Прийом замовлень
Оперативний прийом і обробка заявок принесуть вам збільшення числа клієнтів і зростання обсягу продажів. За проектом закріплюється група операторів, які розбираються в специфіці вашого бізнесу. Тим самим забезпечується висока якість обслуговування клієнтів.