ВХІДНІ ВИКЛИКИ

Обслуговування вхідних дзвінків – одна з ключових послуг колл-центру Bird Service Company.
Професійна система обробки вхідних дзвінків забезпечує:
  • висока якість послуг за рахунок гнучкої системи маршрутизації;
  • моніторинг рівня сервісу, а також отримання статистичних звітів і аналітики;
  • підвищення швидкості обробки викликів;
  • підвищення лояльності клієнтів за рахунок професійної роботи операторів.

Call-центр Берд Сервіс Компані оснащений самим просунутим обладнанням – професійної технічної платформою, за допомогою якої можна безпомилково здійснювати маршрутизацію, передбачати складності в обслуговуванні і збирати дані для статистики.

Особливості послуг з прийому вхідних дзвінків

Call-центр Берд Сервіс Компані оснащений самим просунутим обладнанням – професійної технічної платформою, за допомогою якої можна безпомилково здійснювати маршрутизацію, передбачати складності в обслуговуванні і збирати дані для статистики.

Гаряча лінія

Це ефективний інструмент для одночасного прийому і обробки максимального числа телефонних дзвінків - оператори готові обслужити до 50 000 звернень щодоби. Жоден дзвінок в вашу компанію не залишиться без відповіді. Всі запити будуть оброблені і зареєстровані, що корисно для реалізації комерційних цілей і підвищення лояльності клієнтів.

Віртуальний офіс

Надана колл-центром послуга дозволить організувати офіс без прив'язки до місця реєстрації компанії. Ви отримуєте той же функціонал підрозділи, як при роботі операторів call-центру в традиційному форматі, і не витрачаєте гроші на оренду приміщення, придбання обладнання, інші накладні витрати.

Прийом замовлень

Оперативний прийом і обробка заявок принесуть вам збільшення числа клієнтів і зростання обсягу продажів. За проектом закріплюється група операторів, які розбираються в специфіці вашого бізнесу. Тим самим забезпечується висока якість обслуговування клієнтів.