КОНСАЛТИНГ
Незважаючи на бурхливе зростання популярності соціальних мереж і месенджерів, саме телефонні дзвінки залишаються одним з головних інструментів при роботі з клієнтами.
Оцінювати і контролювати роботу операторів колл-центру або менеджерів з продажу допомагає служба контролю якості. Якщо ви хочете отримати ефективний INHOUSE Контакт Центр, замовте незалежний аудит від фахівців.
Ми допоможемо оцінити роботу Вашого відділу контролю якості за певний період або в рамках фіксованого обсягу дзвінків. Аналітика та опис оптимальних алгоритмів роботи, допоможе вам відповісти на наступні питання:
- Чи правильно складено оціночний лист;
- Чи вірно обрані параметри, за якими оцінюється робота операторів або менеджерів, об'єктивно чи проводиться оцінка їх роботи;
- Які заходи допоможуть поліпшити ефективність роботи операторів і отримати максимальну віддачу від дзвінків;
- Чи ефективні тренінги, які проводяться для персоналу колл-центру або менеджерів з продажу.
В результаті проведеного аудиту ми складемо для вас звіт по прослуханих дзвінків з оцінкою всіх ключових параметрів і детальними рекомендаціями.