ІНТЕРАКТИВНІ ПОСЛУГИ
Інтерактивні послуги кол центру являються ефективним доповненням до інших каналів взаємодії і для підтримки рекламних кампаній з яких ви можете отримати чудові результати!
Наші фахівці виконали безліч робіт в рамках маркетингових послуг компанії. Це дозволяє нам, спираючись на досвід, запропонувати вам комплексну підтримку ваших рекламних кампаній, просування нових і збільшення популярності старих продуктів на ринку, розширення клієнтської бази та багато іншого.
Ми надаємо такі види інтерактивних послуг:
Дозволяє інформувати клієнтів про нові послуги та продукти, проводити рекламні кампанії, надсилаючи масові Viber повідомлення вашим клієнтам на мобільні телефони, планшети та ПК з використанням офіційного альфаімені та логотипу вашої компанії.
Генерація продажів — зростання переходів на сайт компанії та конверсії продажів за допомогою інтерактивних посилань (активна кнопка)
Високий інтерес клієнтів до рекламних Viber-розсилок завдяки зображенням і новизні цього рекламного каналу
До 1000 символів в повідомленні в будь-якому кодуванні.
У разі недоставки повідомлення в Viber є можливість доставити клієнту SMS
Це відмінна можливість заявити про свій бізнес величезній масі потенційних клієнтів і партнерів за дуже короткий проміжок часу, з мінімальними витратами грошових коштів. Співвідношення низької ціни e-mail розсилки з значним охопленням потенційних клієнтів
Незважаючи на активний розвиток соціальних мереж і перехід бізнесу в Інтернет-простір, SMS-оповіщення залишаються найнадійнішим і доступним каналом зв’язку з будь-якою аудиторією.
Соціальні мережі стають кращим засобом комунікації для молоді. За статистикою 78% опитаних у віці від 18 до 34 років, сказали, що вони використовують соціальні мережі при прийнятті рішення про покупку.
IVR (англ. Interactive Voice Response) — система попередньо записаних голосових повідомлень. Маршрутизація, яка виконується за допомогою IVR-системи, забезпечує правильну завантаження операторів продуктів і послуг компанії. Сучасні компанії самостійно усвідомлюють необхідність впровадження IVR в процес обслуговування вхідних телефонних звернень.