ДОСЛІДЖЕННЯ

Аналіз цільової аудиторії проводиться вже на етапі маркетингових досліджень – з метою з’ясування переваг людей, на яких буде орієнтована рекламна акція. Щоб визначити відповідний сегмент ринку, потрібно відповісти на питання – які категорії населення можуть проявити найбільший інтерес до продвигаемому продукту? На основі отриманої інформації в рекламі робляться акценти, які будуть максимально відповідати запитам і смакам потенційних покупців.

CATI ( Computer Assisted Telephone Interview) — це система автоматизованого комп’ютеризованого телефонного інтерв’ю (телефонного опитування) для проведення маркетингових досліджень або соціологічних опитувань. Використання системи CATI в маркетингових дослідженнях полегшує і прискорює роботу операторів контакт центру і скорочує витрати компанії замовника.

BS Company надає такі види дослідження:

  • Дослідження Лояльності
  • Політичні Опитування
  • Оцінка продукту
  • Оцінка Конкурентів
  • Ринкові Можливості
  • Оцінка Послуги
  • Виявлення потреб
  • Профіль клієнта

Для збору необхідної інформації в Call-центр Берд Сервіс Компані налагоджено використання різних методик – анкетування, телефонні опитування, інтерв’ю і т.д. Визначення цільової аудиторії – найважливіший інструмент підготовки ефективної рекламної акції і запорука того, що гроші на рекламу не будуть витрачені даремно.