АНАЛІТИЧНА ЗВІТНІСТЬ

Аналітична звітність – коли вона необхідна?

Якщо у вас велике число покупців, вам просто необхідно структурувати всі наявні про них відомості. Ви можете сегментувати базу і проводити маркетингові заходи у відповідність з цим.

CRM допомагає швидко готувати звітну документацію.

Ви можете слідкувати за результатами роботи оператора, прослуховуючи дзвінки і маючи доступ до звітності.
Помилки, пов’язані з людським фактором, зведені до мінімуму. Оператори рідше помиляються, а значить продають більше і частіше. CRM автоматично формує документи, відправляє звіти, розраховує вартість послуг, нагадує про важливі дати.
При роботі з аутсорсинговим контакт-центром система надає вам можливість безпосередньо стежити за результатами роботи операторів. У базу заносяться дані про всі етапи комунікації з вашими клієнтами і ви самі можете оцінювати ефективність проведених телемаркетингових заходів.