ВИХІДНІ ВИКЛИКИ

Вихідні дзвінки, які роблять оператори колл-центру, — ефективний інструмент продажів товарів і послуг.
Обзвон потенційних клієнтів є одним із способів налагодити зворотний зв’язок з покупцями. За допомогою телемаркетингу ви:

  • легко впізнаєте, чи залишився клієнт задоволений покупкою і чи планує звертатися в компанію надалі;
  • проінформіруете замовників про майбутні події і зберете інформацію по контактної базі.

Фахівці нашого контакт-центру мають багатий досвід вихідних дзвінків. Ми пропонуємо готові рішення для банків і інтернет-магазинів, торгових мереж, підприємств сфери послуг і служб таксі.

Основні завдання вихідних дзвінків від колл-центру BSCompany

У аутсорсинговому call-центрі ви можете замовити роботу відразу по декількох напрямках.

Телемаркетинг

Телефонний маркетинг (телемаркетинг) є однією з найбільш результативних бізнес-стратегій. Вибираючи телефонні продажу, Ви економите на оренді торгових площ і чисельності співробітників.

Таємний Покупець

Послуга «таємний покупець», яка являє собою відмінний спосіб визначення якості роботи ваших співробітників і компанії в цілому. Виконання роботи «mystery shopper» вимагає від її виконавця не тільки великого досвіду і відповідних професійних знань, але й також можливості використання сучасних технологій.

Інформування

Телефонна підтримка рекламної кампанії - гарантія успіху будь-якого заходу або дослідження. Ми допоможемо вам «організуватися» в найкоротші терміни, підберемо зручний графік роботи, підготуємо операторів по оптимальному алгоритму спілкування з вашими клієнтами.

Анкетування Клієнтів

Інформація про вік і соціальний статус Ваших клієнтів, про їхнє ставлення до Вашого бренду дасть Вам повне уявлення про попит на Ваші послуги або продукцію. Завдяки анкетування споживачів Ви зможете оптимально вибудувати рекламну стратегію для залучення потенційних клієнтів.

Актуалізація Баз Даних

Кожна людина - ваш клієнт - особистість, зі своїми проблемами і потребами, а не чергова одиниця однорідної споживчої маси. Стандартні листи тільки розчаровують. Ми пам'ятаємо це і уникаємо шаблонів і штампів в будь-якому прояві.