Про компанію
Інтерв'ю з директором
Уже багато років наш call-центр надає послуги з обслуговування телефонних та інших видів комунікацій.
Широкий вибір можливостей в нашому колл-центрі забезпечений унікальним підходом до технічного оснащення та якісною підготовкою персоналу.
Відносини з клієнтами будуються на прозорих процесах взаємодії, що дозволяє нам протягом багатьох років надавати якісний сервіс, знаходити індивідуальний підхід до клієнтів і працювати з будь-якими компаніями, незалежно від запитів і масштабності.
На даний момент ми обслуговуємо понад девяносто компаній в Україні.
Чому варто працювати з нами
Успішність наших проєктів полягає в чіткому і методологічному підходу до процесу запуску проєкту.
Крок 1
Визначення та узгодження з Клієнтом бізнес-завдання, переданої на аутсорсинг
Крок 1
Крок 2
Чітке визначення всіх підготовчих етапів і задіяних фахівців-виконавців (технічний відділ, операторський відділ, відділ навчання, представники Клієнта, оператори і т.д.)
Крок 2
Крок 3
Формування та узгодження з Клієнтом Технічного Завдання
Крок 3
Крок 4
Складання roadmap з профільними фахівцями для визначення контрольних точок і терміну реалізації
Крок 4
Крок 5
Контроль за змінами та узгодженістю дій всіх залучених виконавців
Крок 5
Крок 6
Презентація готового рішення і проведення тестування спільно з відділом Контролю Якості
Крок 6
Ваш надійний партнер
За рахунок підвищення ефективності роботи персоналу, швидкого і якісного розширення бази клієнтів, оперативного контролю звернень клієнтів, Контакт центр гарантує збільшення темпів розвитку Вашої компанії
Рівень задоволення
0%
Виконання показників
0%
Можливість інтеграції
0%